Contenuto principale della pagina Menu di navigazione Modulo di ricerca su uniPi Modulo di ricerca su uniPi

Welcome Office

Our goal is to provide for the needs of our incoming international students and guests. Our office runs a welcome service which is set up as an information and support centre solely for international students and teaching staff.

The Welcome Office provides information on visas and residence permits, the possibility of attending Italian language courses, services offered by the University and in the city of Pisa such as public transport, cultural, recreational and sports events.

Ufficio Accoglienza - Welcome Office
Lungarno Pacinotti 44 I-56126 Pisa - Italia